středa 14. října 2009

Zahrádka v doupěti

Dnes jsem se odhodlali s Pleshisem k velkému kroku. Koupili jsme si sazeničky rostlinek, které hodláme po zbytek naseho života pěstovat. Nejsme žádní zahrádkáři víme jen to,že rostlina potřebuje světlo, teplo, vodu a vzduch....



Teplo bychom zařídili, rostliny umístíme k topení. S vodou také nebude problém se zalíváním v našem Doupěti máme praxi. Horší to bude se vzduchem, vyvětrat se tady moc nedá. A úplně nejhorší se světlem to tady prostě NENÍ co by také člověk čekal od sklepního bytu, že?

Zatím mi krásně voní na stole u notebooku, kde ale podle našeho spolubydlícího Koukona být nemohou protože by uhynuly vlivem umělého osvětlení. Já jsem sice slyšel že na leckteré květiny má umělé osvětlení dobrý vliv :)


Už se těším až využiji nových bylin ve své kuchyni.

Kdo první uhádne o jaké rostliny se jedná...má u mně panáka :)

8 komentářů:

  1. Já vim, co to je.. nebo alespon tusim..

    OdpovědětVymazat
  2. vy žijete ve sklepě? to jsem netušil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hádáme mátu...do voďara dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja to vidím na bazalku :)
    Tommino

    OdpovědětVymazat
  5. Bazalka a Máta.. správné odpovědi.. Tommino... a Alfons :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jucha jupííí...

    OdpovědětVymazat
  7. Dobře jste to s květinovou výzdobou vyřešili... než to stihne chcípnout, tak to sežerete :-D

    Štanda

    OdpovědětVymazat